Teknoloji

Trugo’nun kesintisiz şarj deneyimi 63’e ulaştı

Markadan yapılan açıklamaya göre Türkiye’de uçtan uca kesintisiz ve yüksek performanslı şarj şebekesi kurmak için yola çıkan Trugo, farklı bölgelerde cihaz kurulumlarına hız verdi.

63 ilde 153 lokasyonda 180 kw ve üzeri yüksek performanslı 198 cihaz ile tüm elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz bir deneyim sunan Trugo, haziran sonunda 81 ilde kullanıcılarla buluşacak.

Trugo, Türkiye’de kurduğu şarj şebekesi altyapısı ile 150 kW ve üzeri ultra hızlı şarj istasyonları sınıfında en çok cihaza sahip ve en çok ilde hizmet veren şirket oldu. Trugo’nun yüksek performanslı şarj cihazlarıyla, bir pilin şarj oranı yüzde 20’den yüzde 80’e 30 dakikadan kısa sürede ulaşıyor.

Türkiye’deki tüm elektrikli araç sahiplerinin erişimine açık olan cihazlar, sertifikalı %100 yenilenebilir kaynaklardan elde edilen gücü kullanıyor.

Trugo taşınabilir uygulamasının 27.000’den fazla indirilmesi

Elektrikli araç kullanıcıları, Trugo taşınabilir uygulaması ve web sitesi üzerinden Türkiye genelinde kurulu şarj ağını takip edebiliyor. 30 Mart’ta App Store ve Google Play üzerinden kullanıcıların beğenisine sunulan taşınabilir uygulamayı 27 binden fazla kişi indirdi ve toplam şarj seans sayısı kısa sürede 2100’e ulaştı.

Trugo portable uygulaması ile kullanıcılar kendilerine en uygun istasyonu bularak şarj işlemini takip edebilir, şarjın bittiğini görebilir, geçmiş şarj uygulamalarına ulaşabilir ve şarj ödemesini gerçekleştirebilir. Kullanıcılar yakındaki Trugo istasyonunu aratırken, eczane, cafe, oyun parkı, alışveriş merkezi, restoran gibi ihtiyaçlarına göre de arama yapabiliyor. Kullanıcılar aynı zamanda boş/kullanılabilir şarj istasyonlarını da görebilir.

Trugo ağına katılmak isteyenler başvurabilir.

Ayrıca Trugo şarj ağına katılmak isteyen işletmeler, Trugo’nun web sitesi üzerinden Trugo ile iletişime geçebilir. “Ortaklık Başvurusu” Taleplerinizi butona tıklayarak iletebilirsiniz. Trugo bu talepleri değerlendirerek şarj cihazlarını ihtiyaca göre şekillendirmeye devam ediyor.

Şarj deneyimi sırasında herhangi bir sorunla karşılaşan kullanıcılar, 7/24 hizmet veren Trugo User Deva / User Care Center’dan destek alıyor. Merkezde görev yapan danışman seviyesindeki uzmanlar, kullanıcıların her türlü soru, bilgi, destek ve yardım taleplerinin analiz noktası olmaktadır.

karliova-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu